Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i potencjalnych klientów pragniemy poinformować Państwa iż firma WIRKK - Serwis Szybowców uzyskała Certyfikat nr PL.MG.523 zgodnie z przepisami PART-M podczęść G "Zarządzanie Ciągłą Zdatnością do Lotu Statków Powietrznych". W związku z tym, zwracamy się do wszystkich zainteresowanych z propozycją przyjęcia ich statków powietrznych w zarządzanie przez naszą organizację CAMO-WIRKK.
Nasza firma dzięki długoletniej tradycji w obsłudze szybowców i motoszybowców doskonałe orientuje się w takich aspektach Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu jak obsługa techniczna statku powietrznego, obsługa biuletynowa, obsługa Dyrektyw Zdatności AD, obsługa komponentów o ograniczonej żywotności i innych. Wiedza ta gwarantuje, iż Programy Obsługi Technicznej są tworzone rzetelnie oraz z pominięciem błędów, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowania, a statki powietrzne są zarządzane profesjonalnie.
Nasz wysoce wykwalifikowany personel na czele z Kierownikiem Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (osobą, która jest autorem pierwszych zatwierdzonych przez ULC Programów Obsługi Technicznej, a także którą ma za sobą doświadczenie w Zarządzaniu Ciągła Zdatnością do Lotu) oraz Kierownikiem Jakości (osobą, która z zagadnieniami jakości oraz audytów zapoznana jest już od dłuższego czasu) dzięki swojemu doświadczeniu oraz wiedzy zapewnia, że proces objęcia naszych klientów przebiegnie sprawnie. Dołożą oni wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania oraz aby proces wdrożenia statku powietrznego do zarządzania w naszej organizacji CAMO przebiegał w taki sposób, aby nasz klient mógł swobodnie zająć się lataniem, a nie "żmudną papierkową robotą".
Z pewnością w środowisku lotniczym pojawi się pytanie: "Dlaczego sami nie stworzymy własnej Organizacji CAMO zamiast płacić zewnętrznej firmie??" Jest wiele powodów, dla których powierzenie zarządzania ciągłą zdatnością do loty waszych statków powietrznych nam jest rozwiązaniem bardziej korzystnym. A oto kilka z nich:
- Spełnienie wymagań wynikających z przepisów PART-M Podczęść G, co jest warunkiem koniecznym kontynuowania działalności lotniczej po 28.09.2009.
- Zlecając zarządzanie ciągłą zdatnością swoich statków powietrznych CAMO-WIRKK, poprzez tzw. outsourcing, przenosicie Państwo na nas obowiązki i odpowiedzialności z tego wynikające. Jest to rozwiązanie nowoczesne, ograniczające koszty i wykorzystywane w każdej gałęzi gospodarki np. w logistyce.
- Koszty miesięczne zarządzania ciągłą zdatnością do lotu przez CAMO-WIRKK utrzymane są poniżej poziomu kosztów zatrudnienia pracownika do obsługi własnej organizacji CAMO.
- Brak konieczności kupowania biuletynów serwisowych - koszt roczny na poziomie do kilku tysięcy złotych. (w zależności od posiadanej floty),
- Brak konieczności certyfikowania własnej organizacji CAMO (koszt napisania charakterystyki CAME - przecież własny pracownik też nie napisze jej za darmo a w najlepszym przypadku w swoim czasie pracy, koszt audytów certyfikacyjnych).
- Brak konieczności przechodzenia okresowych audytów ze strony ULC.
- Brak konieczności zatrudniania Kierownika Jakości,
- Brak konieczności śledzenia wydawanych Dyrektyw Zdatności i przeprowadzania analizy ich stosowalności.
- Brak konieczności śledzenia wydawanych Biuletynów Serwisowych i przeprowadzania analizy ich stosowalności.
- Brak konieczności opracowywania, zatwierdzania i wprowadzania zmian do Programów Obsługi Technicznej.
Z lotniczym pozdrowieniem.
inż. Jerzy Biskup
camo@gliderservice.pl
WIRKK - Serwis Szybowców
Jerzy Biskup
34-312 Międzybrodzie Żywieckie
ul. Lotnicza 7
tel/fax : +48 33 8662080
office@gliderservice.pl
Mobile : +48 504153758
Jerzy Biskup
34-312 Międzybrodzie Żywieckie
ul. Lotnicza 7
tel/fax : +48 33 8662080
office@gliderservice.pl
Mobile : +48 504153758